De tweede graad op uitstap naar den Mierhoop!
- laurannehusson
- 2 dagen geleden
- 1 minuten om te lezen
De leerlingen van de tweede graad beleefden een fantastische daguitstap naar Hoeve op den Mierhoop. We bouwden kampen, maakten vuur en roosterden heerlijke worstjes en marshmallows. Tussendoor konden we de dieren knuffelen en genoten we van een verfrissend ijsje. Omdat het zo warm was, koelden we ons op het einde van de dag af met de tuinslang. Het was een gezellige, avontuurlijke en zonnige dag vol plezier!


















































































































































Opmerkingen